MullerVisual Theaterafficheprijs 2013/14 en 2014/15

Geplaatst op 30 Sep 2015

De MullerVisual Theaterafficheprijs is vandaag uitgereikt. De prijs is voor het beste theateraffiche uit seizoen 2013-2014 én seizoen 2014–2015.

De uitreiking vond plaats tijdens het evenement Design for Function, een gezamenlijk initiatief van de Bijzondere Collecties van de Universiteit van Amsterdam, het Wim Crouwel Instituut, de Stichting Paul Mijksenaar en MullerVisual Communication.

De winnaar van seizoen 2013-2014 was het affiche van Hideous (wo)men van Toneelgroep Oostpool, ontworpen door Esther Noyons. Uit het juryrapport: “Streng, maar met een vleugje verleiding kijkt de dame je aan en gefascineerd blijf je kijken".

De jury prijst de ontwerper voor het zetten van een eigen stempel.

Voor het seizoen 2014-2015 won het affiche van De Pijp in Oorlog van Ostade A’dam, ontworpen door LopezLab (Mariola Lopez). Uit het juryrapport: “De jeugdvoorstelling met en door kinderen komt in de posters duidelijk naar voren. De stilzwijgende uitdrukking op het gezicht van de kinderen geeft het beeld iets heel persoonlijks. De projectie van de oude foto’s op de kleren van de kinderen verenigt jong en oud.”

MullerVisual Communication feliciteert de winnaars van harte!

XXL FSC Print

Grootformaat op FSC-papier? Abri's, Billboards, Mupi's, Centersigns. Dat kan alleen bij MullerVisual. Voor de belangrijkste media-exploitanten drukt MullerVisual XXL-formaat op FSC-papier.

Lees meer

Voor wie

MullerVisual maakt commercieel drukwerk voor iedereen. De communicatieboodschap kan worden gedrukt of digitaal geprint. 

Lees meer

MVO

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is voor MullerVisual de verantwoordelijkheid voor de effecten van de bedrijfsactiviteiten op mens, mileu en bedrijfsvoering. 

Lees meer

In de media

Ben je benieuwd naar wat MullerVisual maakt voor haar klanten? Voorbeelden staan op onze portfoliopagina of neem een kijkje op onze sociale media.


Lees meer